Inici - Disseny Web - Comerç electrònic
És disposar d’un catàleg online consultable les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any, amb l’avantatge que està permanentment actualitzat gràcies a un panell de gestió molt fàcil de fer funcionar.
Però el més interessant del comerç electrònic o botiga virtual, és la possibilitat que l’usuari que està consultant el catàleg de la pàgina web, pugui comprar aquest producte a l’instant i rebre’l a casa en un curt període de temps.
En el passat era molt costós crear un comerç electrònic i per tant s’havia d’estar molt segur de generar un gran volum de vendes només per amortitzar el cost de la creació de la pàgina web.
Gràcies al programari de codi lliure Magento, a Micropoint hem creat una plataforma de comerç electrònic bàsica, per proporcionar l’accés a aquest nou canal de venta que és internet d’una forma ràpida i econòmica. Per un preu igual o inferior al d’una web dinàmica podem instal·lar una botiga virtual donant la possibilitat de treure un rendiment directe de la pàgina web.
Informació dels productes mostrada en format llistat i accés a la fitxa individual de cadascun.
Pàgina de presentació de l’empresa amb una fotografia i text equivalent a un DinA4.
Localització de l’empresa en un mapa interactiu fent servir la tecnologia de Google Maps.
Cercador simple i avançat per accedir els productes de forma més directa.
Formulari de contacte amb els camps bàsic per posar-se en contacte amb l’empresa.
Zona de la pàgina web on l’usuari va afegint els productes que vol comprar.
Enllaç de la pàgina web amb l’entitat financera.
Tarifes de transport simples a Espanya Peninsular segons pes i destinació.
Accés restringit mitjançant contrasenya al panell d’administració del comerç electrònic. Des d’aquest panell es gestionen tots els continguts de la pàgina web, els usuaris registrats, l’estat de les comandes i els mòduls addicionals que s’hagin instal·lat.
Un idioma a escollir entre català o castellà.
Els productes es poden afegir a la zona de comparar per comprovar les similituds i diferències entre dos o més productes de la pàgina web.
Accés a les dades dels usuaris registrats. Articles comprats, últimes comandes realitzades, llistes d’articles d’interès, subscripció a la newsletter, etc.
Creació de grups de clients amb tarifes diferenciades.
Eines de posicionament SEO (Search Engine Optimization) per introduir les paraules clau, descripcions, títols de pàgina i frases claus als productes per millorar el posicionament als cercadors.
Assessorament gratuït durant un mes dels dubtes que puguin sorgir després de posar en funcionament el comerç electrònic.
Imatge gràfica de la botiga virtual amb un disseny web predefinit a escollir entre 4 tonalitats de colors.
El disseny web personalitzat, permet crear una identitat diferenciada de la resta de comerços electrònic que podem trobar a la xarxa.
Per exemple podria ser un seguit de fotografies que van passant una darrera l’altre amb foses, o un text que es munta de mica en mica o una petita animació per fer entendre un missatge d’una manera visual.
(No estan incloses les traduccions productes i altres informacions aportades pel comerç).
La Newsletter permet tenir un contacte periòdic amb l’usuari de la pàgina web aconseguint 2 resultats; Mostrar els nostres productes al client sense necessitat de connectar-se a la pàgina web, i recordar a l’usuari que existim.
Les tarifes de transport del comerç electrònic no cal que siguin exactes a les que ens faciliten les empreses de missatgeria. Es poden adaptar i arrodonir per crear unes taules de preus més reduïdes i que permetin un marge per si puja el preu del carburant.
El paquet bàsic ja inclou tots els atributs necessaris per la majoria de productes com són el nom, el preu, una descripció curta i una de més extensa.
En alguns casos, depenent de la naturalesa del producte, és necessari crear atributs especials.
Si disposem d’un catàleg molt extens, aquest mòdul ens permet fer una discriminació del items que hi ha dins una mateixa família.
Aquests comentaris poden ser llegits per altres usuaris que visiten la botiga virtual.
L’objectiu és generar confiança a altres usuaris mostrant opinions de persones alienes a l’empresa.
Aquests comentaris es poden gestionar des del panell d’administració.
Mitjançant lectors de RSS els usuaris tenen la possibilitat de llegir la informació de la pàgina web sense necessitat de connectar-se al comerç electrònic.
Una enquesta crea en l’usuari la sensació que la seva opinió és important per la pàgina web i provoquem que se senti part del projecte.
Actualment està en augment el nombre d’usuaris que es connecten a internet mitjançant telèfons mòbils. Aquest mòdul permet visualitzar la pàgina web de forma correcte i còmode des d’un terminal Apple iPhone.